Truck? - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Anke - WaarBenJij.nu Truck? - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Anke - WaarBenJij.nu

Truck?

Blijf op de hoogte en volg Anke

17 November 2012 | Egypte, Caïro

Vertrekken vandaag naar de westelijke oases. Nog even de vraag hoe want het is een beetje onduidelijk waar onze truck zich momenteel bevindt. Toch lastig om zo'n monster kwijt te raken lijkt me. Reis wordt zo wel steeds avontuurlijker, dus dat aspect beleven we volop.
Busje komt zo?

• 17 November 2012 - 13:36

Pama:

In elk geval komt de zon in het oosten op

• 17 November 2012 - 19:28

Yvonne:

Wordt het misschien toch een voettocht! Kun ju er lekker lang over doen.

• 18 November 2012 - 11:19

Broerke:

Och Godfried van Bouillon, je weet wel de uitvinder van knor-keteltje, is te voet en te paard gegaan... Die is er ook geraakt!

Groetjes,

Team Dikkie Dik

• 18 November 2012 - 11:59

Natasha:

Ha, het lijkt wel alsof datgene wat je gelezen hebt voor je reis (adriaan van Dis geloof ik?) zich herhaald.
    Ik denk dat de truck even moet bijkomen van zijn lange reis :-)
    Hopelijk is hij snel terecht.
    Hier is het zowaar zonnig. En Sint is weer gearriveerd.

• 19 November 2012 - 19:49

Bert En Miriam:

Hoi Anke en Bart,

Al zijn wij niet zo digitaal ingesteld wij zijn blij dat wij jou / jullie mogen volgen op de reis en de avonturen! Hopelijk zitten jullie ondertussen in de Truck op weg naar de volgende bestemming.

Lieve groet,
    Bert en Miriam

• 21 November 2012 - 16:13

Agathe Visser:

Beste Bart en Anke,

Hoe bedoel je een avontuurlijke reis? Het is al goed begonnen, vooral het visum verhaal was boeiend. Ik hoop dat jullie inmiddels in de truck zitten op weg naar de volgende bestemming en het volgende avontuur. Hoe is het weer daar? Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Groetjes vanuit een koud Rijnsburg. ( 4 graden ) Agathe