1,2,3 TEST - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Anke - WaarBenJij.nu 1,2,3 TEST - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Anke - WaarBenJij.nu

1,2,3 TEST

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

12 November 2012 | Nederland, Katwijk-Midden

Dag allemaal,
Even een testberichtje nog vanaf huis zodat iedereen die me wou volgen nu ook gerustgesteld is dat ik toch niet stiekem vertrokken ben zonder deze blog echt te activeren of desbetreffende persoon niet toe te voegen.
Overigens kan iedereen zich ook weer afmelden mocht ik te veel gaan posten. Of dat goed is voor mijn humeur, is dan weer een tweede. (:
Eigenlijk heb ik geen idee hoeveel tijd en zin ik ga hebben om regelmatig wat te schrijven. Van vorige reizen heb ik nooit een reisdagboek bijgehouden. Ik zag wel steeds vele medereizigers bij het zwembad of zo duchtig alle belevenissen van de dag neerpennen, maar ik voelde me nooit zo geroepen om dat dan ook maar te gaan doen. Ik zwem en lees veel liever geloof ik. Maar deze reis is behoorlijk back to basic, dus ik moet nog maar afwachten of we uberhaupt een zwembad gaan tegenkomen.
Verder ook geen idee of de internetverbinding onderweg het gaat toelaten om alvast ook wat foto's toe te voegen. Jullie zien het vanzelf wel.
Om alvast wat te acclimatiseren ben ik met een vriendin gaan eten in een Eritrees (Eritreaans???) restaurant en daar ben ik al redelijk verslingerd geraakt aan het bananenbier. Enige domper op het feestelijke vooruitzicht van 4 maanden (ja Soedan kunnen we zowieso wel schrappen qua alcohol) van dit godendrankje, is dat het gebrouwen bleek in Venray off all places. Dus wat dat betreft kan ik beter thuisblijven.
Enfin, genoeg neergepend voor een testberichtje.
Ik heb er zin in.
Groetjes en tot later,
Anke

  • 12 November 2012 - 18:12

    Yvonne Verheijen:

    Hoi Anke,
    De test is gelukt hoor. Gelukkig. Want ik wil heel graag op de hoogte blijven van jouw avonturen. En je hoeft niet bang te zijn dat ik me ga afmelden. Ik hoop dat je iedere dag iets schrijft, maar dat zal wel niet gaan lukken ;-). Ik zou willen dat ik in jouw schoenen stond. Hoewel ik betwijfel of het back to basic me zou bevallen. Maar, alles went zeggen ze, dus dat zal best goed komen.
    Ik wens jullie een mooie reis in Egypte en Soedan. En jou een geweldig goeie tijd op dat schitterende continent.
    Liefs Yvonne en JW

  • 12 November 2012 - 18:42

    Dries:

    succes hé zusje!

    Groetjes,
    Team Dikkie Dik

  • 12 November 2012 - 20:39

    Wim:

    Goede reis jullie beiden. We kijken uit naar je volgende post.
    Au revoir,
    Wim&Marjolijn

  • 12 November 2012 - 21:16

    Pama:

    toegekomen ( de e-mail)
    (blog) vertrokken
    (wij) niews/leer (niet) gierig


  • 13 November 2012 - 09:56

    Natasha:

    Ja, ik kan meelezen! En ik blijf meelezen hoor. Ik ben zo benieuwd naar je belevingen.
    Hopelijk heb je goed geslapen vannacht. En past alles in de tas? Ja ik heb altijd veel vragen, maar ik verwacht niet steeds antwoord hoor. Ik ga gewoon lekker lezen wat je allemaal te schrijven hebt.
    Goede reis en geniet samen van het eerste stuk.
    Groeten,
    Natasha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Katwijk-Midden

Transafrika

Overland van Cairo naar Kaapstad.

Recente Reisverslagen:

03 April 2013

Home sweet home

14 Maart 2013

The great escape

06 Maart 2013

Verrassend Zimbabwe

27 Februari 2013

Afrika op z'n japans

20 Februari 2013

het zuiden van Tanzania en Malawi
Anke

Actief sinds 26 Okt. 2012
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 39799

Voorgaande reizen:

13 November 2012 - 01 April 2013

Transafrika

Landen bezocht: